Category: Dunia

Lelaki Ini memasang jerat rusa.. tetapi bila jeratnya mengena Dia benar benar Terkejut besar melihat apa yang ada di jeratnya. Bukan rusa yang didapat tapi..Oh mengejutkan sekali!

Lelaki Ini memasang jerat rusa..tetapi bila jeratnya mengena Dia benar benar Terkejut besar melihat apa yang ada di jeratnya. Bukan rusa yang didapat tapi..Oh mengejutkan sekali! Memang lelaki ini sendiri tak menyangka jerat yang dipasang untuk menjerat rusa akhirnya mengena seekor haiwan yang tak diduga sama sekali ada disitu. Jerat lelaki ini terjerat haiwan yang

10 Puteri Raja Yang Paling Cantik Di Dunia- Tak Sangka Malaysia Pun Tersenarai!

Masa kecil dulu mesti pernah berangan nak jadi puteri raja kan? Kalau masa zaman dahulu, mendiang Puteri Diana yang menjadi pujaan ramai wanita dan lelaki dunia kan? Mana tidaknya, cantik, berkarisma, baik hati dan pemurah adalah kriteria yang dimiliki oleh beliau. Namun, sehingga kini, golongan puteri diraja tetap menjadi sumber inspirasi buat ramai wanita tidak

(FOTO)KEJAM! Tergamak Jual Makanan Segera Bayi Dalam Tin! Lihat Proses Buat Makanan Ni!

Hampir setiap hari kita disogokkan dengan berita-berita tentang betapa kejamnya orang yang dipanggil “manusia” kepada kanak-kanak kecil. Sudah hilangkah pertimbangan akal yang waras dan perasaan belas kesihan sesama insan??? Dulu kita pernah dengar, banyak negara memperdagangkan organ manusia, tapi bukan untuk dimakan…. tapi cerita yang di bawah ini memang dasyat dan gila!! Saya paparkan di

KEJAM!!!…KORANG KORBAN LEMBU, KITA KORBAN KUCING !!!! OK TAK ??

Satu akaun FB telah menjadi viral di media sosial seorang lelaki tunjuk gambar ” Korban kucing ” orang korban lembu kita korban kucing”. Orang kita cepat sangat nak melatah tanpa usul periksa dulu. #Lain kali kalau nak fames fikir dulu 1001 kali bang… kalau nak melawak pun agak-agak la.. semoga diberi hidayah.. Seterusnya: Masya Allah!!

KALAU TAK JUAL, ANAK NAK MAKAN APA ?” – AYAH PENJUAL PEN DIHINA JADI JUTAWAN SEKELIP MATA

Abdul Halim al-Attar, seorang ayah yg tak pernah merungut utk mencari rezeki demi sesuap nafkah utk anaknya…biarpun dihina dan dipandang rendah, dia nekad menjual pen sambil mendukung anak…sehinggalah satuhari, tiba-tiba dtg seorang …………… Nasib seseorang memang tidak dapat ditebak, kadang diatas kadang dibawah, ya gapalah asal jangan macet terus-terusan dibawah aja. Tapi ada fakta yang

Da Kenapa Ni, Solat Dengan Hanya Berpakaian Dalam. Sengaja Mahu Persenda Agama, Kemaruk Nak Masuk Motif Viral Ke?

Kalaulah aku jumpa pompuan ni, dah lama aku azan kat tinge dia.. Kehebatan kuasa ‘viral’ pada zaman serba moden ini memang tersangat menakutkan kerana disebabkan terlalu taksub ingin menjadi terkenal sesetengah pihak sanggup melakukan apa sahaja tanpa mengira perbuatan itu akan menampakkan diri tidak cerdik atau mempersendakan agama sekali pun asalkan diri mereka boleh menjadi

Suku Kaum Aneh Ini Hanya Hidup Dengan Kaum Wanita Sahaja Tanpa Ada Lelaki , Mereka Mempunyai Cara Yang Mengerikan Untuk Hamilkan Anak.

Selama ini suku wanita yang semuanya dihuni oleh wanita, seakan hanya menjadi lagenda semata.  Umpama filem Wonder Woman, sebuah suku wanita disebuah pulau.  Mereka hidup bersama, berjuang bersama. Namun benarkah itu ada dan bukan sekadar lagenda? Ternyata kewujudan suku itu memang benar. Tetapi bagaimana mereka bertahan, bagaimana juga mereka hamil untuk mempertahankan keturunan? Sebuah hutan

Swafoto sebelum dibelasah mati

Kerala: Seorang lelaki berusia 27 tahun dibelasah mati 15 penduduk kampung yang juga sempat mengambil swafoto yang disebarkan di Internet kerana dituduh mencuri dalam kejadian yang mencetuskan kemarahan orang ramai. Satu imej dimuat naik di media sosial menunjukkan seorang lelaki memegang kayu menyoal mangsa, sementara seorang lagi dilihat mengambil swafoto bersamanya. Ketua polis negeri, Loknath

Pada Mulanya Dia Sangkakan Suaminya Seorang Yang Romantik Kerana Setiap Hari Melipat Wang Bentuk LOVE !! RupaRupanya Selepas 6 Tahun Baru Si Isteri Sedar Maksud Sebenar Perbuatan Suaminya Itu!!

Seorang pria di Tiongkok melipat dua uang kertas menjadi bentuk hati sebesar 10 RMB dan 1 RMB untuk istrinya setiap hari (sekitar 20,000 rupiah dan 2,000 rupiah). Artinya sehari menyimpan 11 RMB (sekitar 22,000 rupiah). Sang istri akan memasukkannya ke dalam koper setiap kali sang suami memberikan lipatan hati kepadanya. 6 tahun kemudian, pada hari